ah
tässä
kaikki on hyvin
yö etenee
ihminen malttaa istua tuolilla
ihminen ei hyppele ympäriinsä
huoneessa on lämmitys
huone on tilava
istun pöydän ääressä
pöydällä minulla on kone
avaan mieleni
ei mieleni ole ollut suljettuna
kuuntelen koneen huminaa
en ole kone
kone palvelee minua
kirjoitan sinulle koneella
tämä on tälläinen kone
olla ja elellä
aiemmin kirjoitin vain kynällä paperille
nyt paperia säästyy
kaikki näkevät tämän
minulla ei ole mitään salattavaa
kerron kaiken
sisälläni ei ole mitään
kirjoittaminen on luontevaa ja helppoa
aikaa riittää kirjoittamiseen
kirjoittamisella ei ole mitään tarkoitusta
kokemusmaailmani avautuu
en ole ollut sulkeutunut
kukaan ei ole ollut kuuntelemassa
minulla ei ole ketään
en ole löytänyt ketään
maailmassa on paljon asioita
mitä mistäkin kerroksesta löytyy
elämää voi elää monella eri tasolla
minulla ei ole tarjottavana mitään manifestia
minä en myy teille mitään
kirjoitan koska sanat on keksitty
kirjoittamisella ei ole loppua
kirjoittaminen on terveellistä
kirjoittaminen edistää henkstä kasvua
kirjoittaminen vie vaikeina aikoina eteenpäin
kirjoittaminen selkiyttää ajattelua
mikään ei pidättele kirjoittamista
sanat lähtevät heti matkaan
sanat elävät omaa elämäänsä
huomenna en muista mitä kirjoitin tänään
kirjoittaminen tapahtuu aina nykyhetkessä
kirjoitan itseni vapaaksi
kirjoittaminen vapauttaa
en ole ollut sidoksissa
en ole ollut estynyt
minua ei pidättele mikään
minulla ei ole estoja
istun koneen ääressä ja kirjoitan edelleen
ajankohta ei paina
yö etenee aivan itsestään oman luontonsa mukaisesti
eheää elämää kaikkineen
hetki avautuu kaikkeuteen
tuntuu hyvältä olla elossa
vanhenen tässä
vaalin tietoisuuttani
olen vapaa ja huoleton mies